مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:152021-02-24اجتماعي

برنامه ریزی برای زراعت چوب با پساب های نامتعارف


رییس سازمان جنگل ها، استفاده از پساب های نامتعارف در زراعت چوب را مورد توجه سازمان جنگل ها دانست و بیان کرد: حدود 5000 هکتار از زراعت چوب را با پساب های نامتعارف برنامه ریزی کردیم.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جنگل ها، استفاده از پساب های نامتعارف در زراعت چوب را مورد توجه سازمان جنگل ها دانست و بیان کرد: حدود 5000 هکتار از زراعت چوب را با پساب های نامتعارف برنامه ریزی کردیم.

مسعود منصور در جلسه ستاد زراعت چوب استان گیلان، رسالت مهم سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری را حفظ آب و خاک و پوشش گیاهی دانست و اظهار کرد: حیات و امنیت زیستی و غذایی ما وابسته به منابع طبیعی است.

وی حفظ منابع طبیعی را نیازمند حفاظت فیزیکی مبتنی بر جلوگیری از تخریب و دست اندازی غیر قانونی دانست و افزود: سازمان جنگل ها تقویت اقدامات حفاظتی را سرلوحه کار خود قرار داده است و در این راستا سامانه 139 را راه اندازیم کردیم.

رییس سازمان جنگل ها، با اشاره به تصویب آیین نامه حمایت از محیطبانان و جنگلبانان، عنوان کرد: علاوه بر تجهیز پاسگاه های منابع طبیعی، دوربین های مانیتورینگ را در عرصه ها نصب کردیم و وضعیت جنگل ها را رصد می کنیم.

منصور، زراعت چوب را یکی از اقدامات حفاظتی جنگل دانست و گفت: ظرفیت اسمی صنایع چوب کشور حدود هفت میلیون مترمکعب است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای زراعت چوب با پساب های نامتعارف

برنامه ریزی برای زراعت چوب با پساب های نامتعارف